Har hatt noen lange dager på jobb og noen enda lengre kvelder med Stimuli i det siste (Stimuli er gratisavisen jeg lager layouten på). Tatt i betraktning at jeg i tillegg har sovet dårlig hele uka og har et snev av musesyke, så føler jeg meg underlig opplagt. Nuvel, det skal det bli god anledning til å rette på. I kveld er det sleppefest for avisen (som strengt tatt ikke er ute før neste uke), og i morgen er det grillings hos Ronny med frue.

Forresten gruer jeg meg oppriktig til skrålet fra barnetog og synet av slitne 17. mai-sløyfer på slitne dresser på slitne familiefedre. Og jeg gruer meg til direkteoverførte folketog fra forblåste utkantkommuner og påtvungen nasjonalfølelse.

Så Wergeland og alle sammen får ha meg unnskyldt mens jeg stikker hodet ned i et stort fat øl de neste par dagene.

Fordi jeg fortjener det.

Kommentarer