Jeg hater Internett

I går før jeg skulle legge meg, oppdaget jeg at en "å" i lenkerekken på høyre side så omtrent slik ut: &%$?€. Slik har det nok sett ut i ukevis, men det er jo en enkel ting å fikse på. Tenkte jeg. Og samtidig kan jeg jo skrive ferdig den bloggen jeg begynte på om rockjournalistikk.

Et par timer senere, etter en oppvisning i HTML-inkompetanse på et helt absurd nivå, var å'en fikset. Samtidig hadde de fleste andre linkene forsvunnet helt. Det samme hadde telleren, Blogger-logoen og logoen til kommentar-leverandøren. Og bloggen om rockjournalistikk så ut som et takras. At Blogger stort sett ignorerte de kommandoene jeg fortvilt prøvde å gi, var ikke med på å minske irritasjonsnivået. Hadde jeg ikke vært så jævlig utrent og veik, ville musa blitt knust inne i høyrehånda mi.

Jeg hater Internett og alt det står for. Hvis noen foreslår at vi skal putte hele Internettet i en stor, skitten striesekk sammen med noen digre steiner og kaste hele faenskapet så langt vi kan ut i Otra, så er jeg med på det. Jeg kommer ikke til å nøle. Før vi kaster den, kan jeg godt denge løs på sekken med en jernstang til ingenting rører seg inni der lenger. Og jeg skal le høyt og skingrende mens jeg gjør det.

PS! Blogger-hælvetet funker ikke det spor bedre i dag.

Kommentarer