Negativ er ute

Well, well, well. I dag lå endelig Negativ og ventet på meg i postkassen. Jeg har bare rukket å bla gjennom det en gang, men ting ser ut til å ha blitt slik de var ment å bli. Fargene på omslaget er OK, de svarte flatene er stort sett blitt svarte, sidene kommer i riktig rekkefølge og det lukter fersk trykksak.

Jeg vet ærlig talt ikke hva mer jeg kan si. Litt vemodig er det selvsagt at ungen er blitt stor og er klar for å prøve vingene. Samtidig er det vanskelig å skjule at det også er en lettelse. Han har ikke vært god å være i hus med i det siste. Musikksmaken hans er under enhver kritikk og jeg tror han røyker i smug. Men jeg har gjort mitt beste. Alt jeg kan gjøre nå, er å gi ham et kameratslig klaps på skulderen, stikke til ham noen dollars og ønske ham lykke til på folkehøyskolen eller i førstegangstjenesten, eller hva det nå var han skulle.

Negativ har vært å få kjøpt hos Tronsmo i et par dager allerede. Jeg regner med at det dukker opp i Narvesen i løpet av neste uke. Jippi-abonnentene får det sikkert også i postkassa i løpet av de nærmeste dagene.

Alle tilbakemeldinger blir satt pris på.

Kommentarer