Eventuelle faste lesere har sikkert skjønt at det er lite å melde herfra om dagen. Jeg går på jobb hver dag. Jeg ser en og annen film på DVD. Tar en øl med vennene mine.

Når jeg tegner, så tegner jeg på Jesper og Jonathan til bruk i Smult. Femsideren begynner å nærme seg slutten, og jeg har ganske klart for meg hvordan de to neste bidragene skal bli. Det blir ≥n helt ny serie og én resirkulering av noe gammelt ræl, begge på rundt to-tre sider.

Gledelig nok har Smult allerede inkorporert Jesper og Jonathan i markedsføringen sin, bare se på denne plakaten som dyktige Karstein Volle har laget til neste nummer.

Helt malapropos: Når jeg ser NRKs berømmelige Gry Jannicke Jarlum-dokumentar får jeg en sterk trang til å lage flere serier om Elvin Aaronsen og den haltende Elvis-imitasjons-karrieren hans. Men det får bli en vakker dag. Akkurat nå er det Jesper og han andre som gjelder.

Kommentarer