Joda, jeg lever. På mitt enkle vis gjør jeg faktisk det.

Om dagene gjør jeg jobben min. Om kveldene sitter jeg krokrygget over tegnebordet - bortsett fra noen andre kvelder når jeg sitter krokrygget over en eller annen bardisk.

Jeg liker lørdags for- og ettermiddager uten noe spesielt å gjøre. Som denne. Jeg tenker ofte på hvor godt det hadde vært å sove litt lenger på hverdagene, og at jeg burde bli flinkere til å komme meg ut og strekke på ryggen når sola først skinner.

Ting er som de pleier å være.

Bortsett fra at jeg nesten ikke blogger. Egentlig er det ikke noe i veien for å skrive litt her, men siden serveren til Stian, den med alle filene mine på, ligger nede, benytter jeg sjansen til å ta en pause. Ting har jo gått litt trått her en stund uansett.

Men så snart Stian har fått utstyret sitt på plass, satser jeg på å komme fryktelig tilbake.

Hold føttene varme og hør på litt fin musikk så lenge. Det pleier å hjelpe.

Kommentarer