I helga var jeg på tur til Trøndelag i familiesammenheng.

Braathens, SAS eller hva de nå heter for tida, har begynt med plassbilletter, og på fredag ble jeg plassert aller bakerst i flyet. På den bakerste raden er det kun to seter, og der ble jeg sittende ved siden av selveste Kjellvis. Ikke det at jeg snakket med ham eller noe. Han leste Vi Menn og spiste drops; jeg leste Dagbladet og tenkte at Kjellvis hadde vært en kjernekar hvis han bare hadde spandert et drops på meg.

Da jeg skulle hjem igår, ble jeg igjen plassert på tomannsraden bakerst i flyet. Denne gangen ble jeg sittende ved siden av Sigurd Et-eller-annet, han som har reiseprogrammer på TVNorge. Han satt og kikket ut av vinduet; jeg leste Dagbladet og tenkte at når jeg kom hjem, skulle jeg skrive i bloggen min om alle kjendisene jeg treffer på tur.

Men da vi skulle av på Kjevik, så jeg at det slett ikke var Sigurd fra TVNorge jeg hadde sittet ved siden av, bare en eller annen jævla Sigurd-imitator. Egentlig lignet han ikke i det hele tatt.

Jeg opplever aldri noe spennende jeg kan fortelle om.

Kommentarer