Jeg er bare så himla pertentlig og ryddig i alt jeg gjør. Jeg kan ikke en gang kan rydde plass på mobilen min uten å lese gjennom hver eneste gamle melding som ligger der.

Men en kikk gjennom alt dette skrotet gir i det minste innsikt i hva vennene mine er opptatt av:

"Sitter du hjemme og drikker øl? Aleine? Jeg og Erlend kan stikke innom og drikke fra kjølen din"

"Hallo der. Formen? Vi er drita.. Bjørn er på jobb så da forsvinner nok snart ronny.. ikke på an i dag altså?"

"Faen. Tre halvlitere og middag på Amigos. Brisen og venter på pappa. Nå kunne jeg godt byttet det bort i øl hos deg."

"Pappa har sovnet igjen. Skal vi ølle i kveld?"

"Ok.. 20 min men jeg er fullstendig drita.. Pga pappas hjemmelagde vin.."

"Oi jeg ble skikkelig drita i går, men uten at jeg fikk blackout."

"Ok, drar herfra om 15 min. Men havnet skikkelig på drittfylla igår med nachspiel.. Mulig jeg lukter litt."

"Vi sitter mellom lydteltet og enden på ølboden."

"herdet etter quart festivalen.. meg og ronny har drukket 5 flasker øl og en flaske jegermaister og jeg føler at en liten runde på byen.. Jo det er helt greit liksom.."

"Noen halve kjølige her, for å holde litt ved like lissom.."

"Leste på webben noe jeg oppfattet som en oppfordring til å ta kontakt for uformell vrøvling over øl. Vel; jeg kan sikkert la meg overtale til den slags."

"Ser på lost in la mancha og drikker øl... Si fra hvor dere går da."

"har vaska å rydda hele huset, fylt kjøleskapet med øl og kasta kjerringa på dør. jeg er klar, bare kom!"

"Sitter du med øl ikveld?"

"Ja prima moffe. Kult."

"Hei roy... Jeg orker ikke idag... Er for fyllesyk... Sorry"


Og så videre ad infinitum.

Fulle folk elsker å sende tekstmeldinger.

Kommentarer