Det begynner å nærme seg den tiden igjen.

Mine venner i TrashPop har i dag offentliggjort sitt program for Quart-uka. Og dét må jeg si - det blir mye fint å høre på Charlies Bar på sen kveldstid den første uka i juli:
    Johnossi (SE) - tirsdag 4.
    Emmerhoff and the Melancholy Babies (NO) - onsdag 5.
    Great Lakes (US) - torsdag 6.
    Ring (NO) - torsdag 6.
    Darren Hanlon (AU) - fredag 7.
    Professor Pez (NO) - fredag 7.
    Silver Jews (US) - lørdag 8.

Mitt bidrag har vært å hjelpe til med å skrive bandpresentasjoner (minus Ring).

Når det gjelder Quart forøvrig, har jeg tenkt å begrense meg litt i år. I tillegg til at jeg kjenner alderen tynge, har nemlig stort sett alle artistene jeg har lyst til å se klumpet seg sammen på torsdag og fredag. Den foreløpige slagplanen ser derfor slik ut:
    Torsdag: Depeche Mode (UK), Death Cab For Cutie (US), Rufus Wainwright (US), Jenny Lewis with the Watson Twins (US)

    Fredag: Richard Hawley (UK), Woven Hand (US), Vashti Bunyan (UK), Gogol Bordello (US)

Det er mer enn nok å glede seg til, med andre ord.

Kommentarer