Jeg oppdaget nettopp at det i dag er nøyaktig ett år siden jeg satte i gang telleren på denne siden. Siden den gang er 13 620 unike besøk registrert, noe som gir et snitt på 37 om dagen.

Det er ikke all verden, men det er jo ærlig talt ikke denne bloggen heller. Stort sett bruker jeg den bare som en slags scrapbook hvor jeg dokumenterer de forskjellige tingene jeg driver med. Å skrive spesielt for bloggen har ikke veldig høy prioritet. Dermed blir perspektivet heller snevert - det handler om meg og min lille verden. Jeg er sikker på at ordet "jeg" er det overlegent mest brukte her.

Allikevel kikker 37 stykker innom her hver dag, og sånn sett synes jeg ikke det er så verst.

Alt dette gjør meg nysjerrig på hvem dere 37 er. Har dere virkelig ikke noe bedre å ta dere til? Hva ser dere etter her? Burde jeg skrive mer om viktige samfunsspørsmål, mellommenneskelige forhold, Ronny Haugeland eller fylla? Burde jeg publisere flere bilder av meg selv i bar overkropp?

Eller: hva er det mest minneverdige du har lest her?

Jeg vet at kommentarfunksjonen er nesten umulig å bruke, men disse tingene hadde det vært morsomt å få tilbakemelding på. Spesielt dere som ikke pleier å si noe, vil jeg gjerne høre fra.

Jeg kommer selvsagt ikke til å ta noe av det dere sier til følge.

Kommentarer