Selv om du av en eller annen FULLSTENDIG SINNSSYK grunn ikke kjøper M hver måned, så må du FOR GUDS SKYLD ikke gå glipp av nummeret som kommer ut i dag. Ikke bare er det noe så fett som et robot-spesial, men du får også en splitter ny, to sider lang serie fra meg kalt "Gal vitenskapsmann med kjemperobot vs. gal vitenskapsmann med kjemperobot".

OK, så er kanskje bidraget mitt basert på et nokså tarvelig poeng. Men med den brutale deadlinen jeg fikk, måtte jeg bare gå for den første robot-ideen som falt meg inn. (At akkurat dette var det første som falt meg inn, er selvsagt nok en grunn til bekymring.)

Det er likevel lenge siden jeg har hatt det såpass morsomt når jeg har laget tegneserie, og jeg tror at det vises. Spesielt fans av seriene mine fra Forresten-dagene burde like denne.

På kjøpet (ahem!) får du dessuten godbiter fra blant andre Peter Bagge, Karstein Volle, Torbjørn Lien, Øystein Runde og, selvsagt, Norges klart morsomste serieskaper for tiden: Mads Eriksen.

Løp. Kjøp. FOR GUDS SKYLD!

Kommentarer

  1. ...selvfølgelig helt på sin plass med noen streker fra din stødige tusj i et blad som selger tusener på tusener i det ganske land.
    Det har faktisk gått 23 år siden du tegnet den første Supersleipen stripa med blå kulepenn på brevpapir med Norske Skog logoen på kjøkkenbordet hos meg i Våler. Faen...ikke rart at gikta river i de gamle leddene....

    SvarSlett

Legg inn en kommentar