Det er på høy tid å minne Verden på at jeg fremdeles lager tegneserier.

Riktig nok har jeg bare publisert ynkelige to sider i hele 2007. Riktig nok har det meste av tiden gått med til å designe, skrive og illustrere. Men det er nå fremdeles tegneserier som er the grand old thing, da. Det er seriene mine jeg tenker på når jeg står i dusjen, når jeg sitter på do og når jeg ikke får sove. Og så snart de pengeinnbringende prosjektene kan legges til side i noen timer, prøver jeg å klemt inn litt aktiv serieskaping.

Selvsagt tar det uutholdelig lang tid å få gjort noe ferdig på denne måten. Men når jeg først gjør et gjennombrudd, føles det desto bedre.

Case in point: I går kveld tusjet jeg de siste strekene på den 14 sider lange serien "Førsteperson". Og med dét, er en stor byrde løftet fra mine lute skuldre.

Se opp for et voldsomt comeback tidlig i 2008.

Kommentarer

  1. Æ glær mæ! (Det jeg så i sommer var bra! Husker det som om det var i edru tilstand)

    SvarSlett
  2. Bra weblogg!

    SvarSlett
  3. Faen så bra, Roy. Gleder meg til å løpe i butikken og spørre mannen i disken om de har Søbstads siste inne.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar