Jeg brukte litt tid på å rydde opp på den pretensiøst titulerte galleri-siden min her om kvelden. Det gikk stort sett ut på å fjerne en del gammelt rask og erstatte det med nyere rask. Det nye rasket består for det meste av illustrasjoner jeg har laget for lærebokserien God i ord de siste par årene.

Jeg regner ikke med at dette har veldig stor allmenn appell, men lærebokserien er nå fullført og jeg må finne noe nytt å tjene penger på. Derfor tenkte jeg at hvis kanskje noen av leserne mine for eksempel har en onkel som heter for eksempel Erling Kagge og onkel Erling kanskje er på utkikk etter en illustrasjonist som kan gjøre litt sånne cartoony greier - ja, så kunne leseren bare henvise til galleriet mitt og si at denne fyren her lager litt sånne cartoony greier og han virker både flink og pålitelig og sånn for det sier i hvert fall de hyggelige damene på Samlaget.

Tenkte nå jeg, da.

Det kan forresten ta litt tid å laste inn siden. Den er blitt ganske lang.

Kommentarer