Jeg vet. Det sikreste tegnet på et en blogg er i ferd med å gå fullstendig i hundene, er at postingen av YouTube-videoer tar helt over for den ordentlige skrivingen. Men det er ikke det som er i ferd med å skje her, altså. Jeg lover. Kors på halsen.

Det er bare det at jeg ble så varm om mitt harde, lille hjerte da jeg så Leonard Cohen bli innlemmet i The Rock and Roll Hall of Fame her om kvelden, og tenkte at du kanskje ville bli det samme. Dessuten synes jeg det er verdt å markere at gubben snart skal spille i Norge for første gang siden Harald Hårdrådes tid.

Derfor - "I have seen the future of rock'n'roll, and its name is not Leonard Cohen":


Og når vi først er i gang - den samme kveldens andre høydepunkt kom da Iggy and The Stooges buldret seg gjennom et par Madonna-låter:

Kommentarer