OK, jeg skjønner hvis det er vanskelig å tenke på annet enn at jeg snart skal gi ut bok. Men det er ennå noen uker til og vi må alle prøve å få tiden til å gå så lenge.

I dag har Quart hatt et lite metall-slepp, og jeg har bidratt med bio om det ekstreme (les: klin kokos, pling i bollen) death metal-bandet Nile. De er fire middelaldrende, halvskallede herrer fra South Carolina med ølmage som spiller HELT SINNSSYKT fort mens de brøler om pyramider, sarkofager og faraoer. Låtene deres heter ting som "Papyrus Containing the Spell to Preserve It's Possessor Against Attacks from He Who Is in the Water". Du skjønner sikkert tegningen. Sexy er det ikke.

Samtidig er jo ingenting som noen reale, apokalyptiske blast beats for å nullstille hodet.

Kommentarer

  1. hehe. bjeff, bjeff, hyl, vræl. virkelig skumle saker...

    SvarSlett
  2. Nei, sexy var det ikke. Og akkurat så langt unna min "metall er morro"-ide at jeg nok engang må inse at trash/death metal nok ikke for meg.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar