torsdag 29. mai 2008

Jeg begynner å forstå hvordan Amy Winehouse har det. Hver dag står Amy og jeg opp og lurer på hva avisene har har skrevet om oss denne gangen.

I dag fant jeg gårsdagens Glåmdalen liggende i postkassen. Forklaringen på hvorfor akkurat Glåmdalen synes jeg er verdt å nevne, er selvsagt at jeg bodde i Våler i Solør på 80-tallet. Og artikkelforfatteren er identisk med mannen Internettet kjenner som Razorhack.

For å få opp tekstdelen av artikkelen i leselig størrelse, kan du klikke her.

Folk i kristiansandsområdet som står opp tidligere enn meg (de fleste, vil jeg tro), får dessuten sjansen til å se meg stotre fort og usammenhengende på Kristiansand TV i morgen tidlig. Så vidt jeg kan skjønne, kommer innslaget på samme kanal som FVNTV en gang mellom 0700 og 0900.

2 kommentarer:

  1. noen umiddelbar sammenheng mellom artikkel og annonse nedert på siden?

    SvarSlett
  2. Ikke umiddelbar, nei. Men jeg kommer selvsagt til å kreve reklamespenn fra Kreftforeningen snart. Svina skal få blø.

    SvarSlett