lørdag 7. juni 2008

Trist at det skulle ende slik

Jeg er oppriktig lei meg for at det nå er kroken på døren for Quart. Jeg har bodd i Kristiansand omtrent like lenge som festivalen har eksistert, og den har vært et årvisst høydepunkt.

Dette er ikke en by hvor det er plagsomt mye action ellers i året, for å si det sånn.

Under har jeg samlet alle artistomtalene jeg har skrevet for årets festival. Nå som jeg kan se langt etter både betalingen og ukepasset mitt, vil jeg i det minste at tekstene skal forbli tilgjengelige. Selv om de reklamerer for konserter som aldri kommer til å finne sted.


Dette bildet fra Quart 07 sier kanskje noe om hva slags problemer festivalen slet med mot slutten.

4 kommentarer:

  1. Kondolerer. Du får ta turen til Egersund Visefestival i stedet.

    SvarSlett
  2. Egersund Visefestival sliter med et fryktelig usexy navn, men virker som et trivelig alternativ. Jeg holder alle muligheter åpne i sommer.

    SvarSlett