Jippi! Jippi har nye hjemmesider!

Gud og Hvermann anbefales herved å avlegge de nye hjemmesidene til Jippi Forlag et besøk.

Sidene er ikke bare blitt svært lekre og informative, men endelig kan man også finne en skikkelig presentasjon av min bok der. Kjempelett å bestille er boken også blitt. (Det er på høy tid å tenke på julegavene, vettu.)

Forlaget melder dessuten at det etterlengtede, nye nummeret av Forresten er rett rundt hjørnet. Det vil, selvsagt blant mye annet, inneholde en tidligere uutgitt klassiker av Ronny og meg.

Kommentarer

  1. Fin, den siden til Jippi. Det eneste som irriterer meg noe inn i helvete er drop down-menyene. De forsvinner altfor lett hvis markøren vandrer litt for langt den ene eller andre veien (INNE i menyboksene). Ellers kan jeg bare gratulere dine kumpaner...

    SvarSlett
  2. Mnjo, der har du et poeng. Regner med at Stian leser dette og tar notis.

    SvarSlett
  3. En preview på Ronnys og min serie har nå dukket opp på Jippis Flickrstream:
    http://www.flickr.com/photos/26746668@N08/3002819377/in/photostream/

    SvarSlett

Legg inn en kommentar