Hva jeg gjorde i helgen

Her er noen avslørende glimt fra helgens tegneseriesamling i Oslo. (Det ble mye tissing, ja.)


Dassen på Pyton-utstillingen.

Dassen på Parkteatret.

Dassen på Sound of Mu.

Dassen på Blå.

Stein Torleif Bjella på Blå. Kjartan Kristiansen til venstre.

Dassen på Skuret.

Figur Flint på Skuret.

Henrys ondsinnede (les: alt for like) portrett av meg.

Dassen på Daqota.

Trond Ivar, Ronny, Flu og Sindre.

Henry og Ronny.

Dassen på Mandelbrot.

Dassen på Café Sara.

Kristoffer og Ronny.

Sindre, Espen, Bendik, meg og Gunnar.

Kommentarer

  1. Det der var noen skikkelige pene dasser. Spesielt Pyton-dassen.

    SvarSlett
  2. lett å se at det ikke var tid til å besøke lillebror med alt det programmet der.

    SvarSlett
  3. Når man er så til de grader tissetrengt, synes jeg det blir nesten ufint å komme på besøk.

    SvarSlett
  4. Jeg skal gi deg telefonnummeret til lillebroren din, Roy.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar