Plateanmeldelse


I dagens Fædrelandsvennen kan du lese min anmeldelse av platen dikter Terje Dragseth og gitarist John Nicolaisen har gitt ut under navnet I Sing My Body Electric.

Det hersker visst litt forvirring om hvilket terningkast jeg egentlig har gitt. Svaret er "tre". Firer'n på forsiden av kulturbilaget får stå for deskens regning.

Den forrige anmeldelsen jeg skrev for regionavisen sto forresten under hovedoverskriften "Lovlydia feiret debutplaten". Det gikk ikke spesielt godt sammen med setning nummer to i min tekst: "Sound Asleep er ikke mindre enn Frode Nielsens åttende fullengder under dette navnet [Lovlydia]."

Men, men. Det kan sikkert bli nokså hektisk i avisredaksjonen når det drar seg til mot deadline.

En lettlest-versjon av I SIng My Body Electric-anmeldelsen kan for øvrig leses her.

Kommentarer

  1. synes desken til fevennen hadde trengt en som meg til å rydde opp. Mye feil gitt. :P

    SvarSlett
  2. Jeg begynner å mistenke at det kan gå litt fort i svingene, ja.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar