Ny plateanmeldelse: Slash

Dette må være det mest harry bildet jeg har publisert her i bloggen.

Det fine med å skrive ukentlige plateanmeldelser, er variasjonen. Den ene uken skriver man om hipstere, den neste om gamle rockskinn. Denne gangen handler det om sjølveste Slash. Les hva jeg synes om Apocalyptic Love her.

Jeg angrer forresten på at terningkastet i siste liten ble justert opp et hakk. Det er slikt som dessverre kan skje når tiden er knapp og man får tvilen over seg. Plutselig våger man ikke å stole på magefølelsen og ender opp med å kjøre safe. Men sånn er det. Den nødvendige selvsikkerheten - eller kynismen, om du vil - vil jeg nok opparbeide med tiden. Og sjølveste Slash bryr seg neppe om hva jeg synes uansett.

Med mindre han abonner på Fædrelandsvennen, da. De har som kjent stengt hjemmesidene sine for alle andre enn abonnenter. Men jeg kommer fortsatt til å legge ut alt jeg skriver i arkivet mitt. Musikkanmeldelsene står i avisen på fredag, og jeg legger ut mine skriverier i løpet av helgen.

Kommentarer

  1. Jeg synes ikke bildet var noe harry, syntes faktisk det var veldig fint! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar