Se hva jeg kan!

Last ned illustrasjonsportfolioen min i PDF-format (13,8 MB) ved å klikke her.

Unnskyld meg mens jeg driver litt egenreklame.

Min tid i bokbransjen går mot slutten, og jeg skal satse på frilansjobbing en stund fremover. Akkurat nå er jeg derfor på utkikk etter oppdrag. Her er litt om det jeg driver med:
  • Illustrasjoner: Jeg har mange års erfaring som illustratør og tegneserieskaper. Eksempler på jobber jeg har gjort ligger på denne siden. Jeg har også satt sammen en enkel portfolio i PDF-format (13,8 MB), som kan lastes ned herfra.
  • Skriving: Jeg skriver for tiden musikkanmeldelser for Fædrelandsvennen, og har tidligere jobbet for blant annet Quartfestivalen. En stor samling tekster ligger på denne siden. Det går mye i musikk, men jeg skriver gjerne også om andre ting innenfor kulturfeltet.
  • Grafisk formgivning: Å lage trykksaker har vært hovedinntektskilden min i over 17 år. Jeg produserer alt fra bøker til magasiner og reklamemateriell, og kan ta jobben hele veien fra utforming til trykkeklar fil. 
Jeg er grei å samarbeide med, er ikke spesielt dyr og setter min ære i å levere et profesjonelt resultat. Både store og små oppdrag er interessante. Det er bare å ta kontakt. E-post og telefon og slikt finnes her.

Kommentarer

  1. Artig å lese at du gjør mye av det samme som meg. Grafisk design og musikkannmeldelse. Håper og å få frilans drømmen til å utvides...Tips??

    SvarSlett
  2. Tja, jeg vet ikke om jeg er den rette å spørre egentlig. Prøver jo å finne fotfeste selv også. Men jeg har i hvert fall tro på å gå bredt ut. Det er ikke bare de store og kjente magasinene og avisene som trenger bidragsytere. Det finnes mange mindre nisjer der ute. Det gjelder bare å lete litt rundt og ikke være for fin på det.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar