Plakater, flyers, snømåking? Det er bare å ringe.


Mitt nye liv som frilanser går overraskende bra. De siste ukene har jeg faktisk hatt det travelt, og det kunne jeg ikke se for meg da jeg plutselig ble kastet ut i dette tidligere i høst.

Det hjelper selvsagt at jeg hadde en del kontakter fra før. Jeg har sluppet å starte helt på bar bakke. De siste ukene har det gått mye i skriving - artistomtaler for musikkbransjetreffet Sørveiv, nyhetssaker for Trafo og musikkanmeldelser for Fædrelandsvennen.

Noe grafisk arbeid har jeg også fått gjort.

Min venninne Hanne holder konsert i Reykjavik i dag. Med seg har hun flyeren over her. Den er det jeg som har laget. Plakaten under er også mitt verk. Den er laget på oppdrag fra konsertarrangøren Imperiet her i Kristiansand.

Neste utfordring blir å få litt struktur på denne tilværelsen. Jeg savner for eksempel det å ta helg.

Kommentarer