2012 oppsummert

Fædrelandsvennen på besøk hjemme hos meg i januar. Foto: Siri Hardeland

I løpet av romjulen kommer jeg til å skrive en egen post om musikkåret vi har lagt bak oss, men den store oppsummeringen av året her på bloggen tar jeg like godt nå.

2012 var et begivenhetsrikt år for meg, og jeg postet dobbelt så mange ganger som i 2011. Her er topp- og bunnoteringene:

Første gang jeg så Ulvene i korridoren utstilt i en butikk, 
var det plassert mellom jentebladene hos Narvesen på Oslo S.


    Vibeke og jeg på ARoS Kunstmuseum i Århus rundt påsketider.


      Paneldebatt under OCX med Karstein Volle, Øyvind Holen og Kristian Hammerstad.
      Aksel Kielland var ordstyrer.

      • August: Når jeg kommer hjem fra sommerferie, blir det klart at jobben min i Laboremus ryker. Etter til sammen 15 år med bokproduksjon, blir jeg brått nødt til å tenke nytt. Jeg bestemmer meg for å gi frilanslivet en sjanse, og driver litt egenreklame.

        Med Rune og Ronny i London i september.


          I Was a King og plakaten jeg laget for dem.

          • Desember: Den logiske konsekvensen av at jeg mister jobben, har tegneseriebakgrunn og skriver stadig mer for Fædrelandsvennen, er selvsagt at jeg begynner å skrive om tegneserier for Fædrelandsvennen. Den første tegneserieanmeldelsen min sto på trykk denne uken, og handler om Tardis «Skyttergravskrigen».
          Her er tidligere års oppsummeringer: 2007, 2008, 2009, 2010 og 2011.

          Kommentarer