1000 tekster og noen middelmådige bilder

Joey Tempest og John Norum i Europe, Kvinesdal 7. juli 2017

Jo, altså, i tillegg til denne vanskjøttede bloggen, har jeg også en blogg hvor jeg poster alle film-, musikk-, tegneserie- og ditt- og datt-anmeldelsene mine fra Fædrelandsvennen. Tidligere denne uken postet jeg innlegg nummer 1000 der. Nå sier jeg ikke at dette betyr noe som helst sett i den store sammenhengen, men 1000 tekster er nå engang 1000 tekster – et fint, rundt tall og nok til å fylle et par ganske tykke bøker – og jeg synes det er verdt å i hvert fall nevne.

I tillegg inneholder bloggen en del eksempler på konsertbildene mine. Disse blir ofte gjort narr av i avisens redaksjonslokaler, men enkelte av dem – som det over her fra Europe-konserten på Norway Rock-festivalen i fjor sommer – kan jeg stå inne for.

Forøvrig er dette innlegg nummer 998 i denne bloggen. Dermed er det håp for at også den vil nå 1000 i løpet av 2018.

Kommentarer