Tilbake til start

Har tidligere sagt at Quart-uka er årets høydepunkt for meg. Det som gjenstår nå, er altså den lange nedturen. Det kan føles ihvertfall sånn her jeg sitter på jobb igjen. Det er mandag morgen og det regner. Rundt meg ligger endeløse bunker med papir og instruksjoner om hva jeg må gjøre siden alle andre er reist på ferie.

Hjemme hersker kaos. Mennesker og ting overalt. Forhåpentligvis er orden gjenopprettet før jeg kommer hjem. Trenger litt kvalitetstid for meg selv nå, kjenner jeg.

Men egentlig oppførte jeg meg ganske pent i uka som gikk. Både alkoholforbruk og døgnrytme var relativt kontrollert. Ihvertfall inntil fredag. Det var da jeg fikk besøk. Det var først da det ble tilløp til slåssing og homoerotikk. Det var også bare de to siste dagene jeg var oppe til 6-7 om morgenen. Det er dette jeg unngjelder for nå.

Kommentarer