Nok en Jesper og Jonathan-episode full av gaping, skriking og ulogiske resonnementer ble sendt til Bladkompaniet i går.

Faktisk er dette litt av en jubileumsepisode. Jeg er nå nemlig oppe i 10 historier - som til sammen utgjør 30 sider.

Og alt sammen er laget siden denne tiden i fjor.

Det er en årsproduksjon jeg sier meg fornøyd med. Jeg har klart å levere nye episoder hver måned, og seriene er blitt stadig bedre. Synes jeg ihvertfall. Utviklingen går ikke så fort, men det er utvikling. Jeg tror det beviser at det er en god ting å jobbe jevnt og trutt med den samme serien over tid. Det er bra både for serien og for min egen utvikling som serieskaper. Tingene finner sin form bare man holder ut.

Men akkurat nå er jeg klar for å drive med noe som ikke har med hverken Jesper eller Jonathan å gjøre. I løpet av de neste par ukene håper jeg å få gjort ferdig sju-sideren som er blitt liggende siden i sommer.

Kommentarer