Det er noe galt med bloggen, men jeg har ferie

Bildene mine er altså borte, og det skulle ikke forundre meg om de forblir borte en stund.

Men det gjør ikke all verdens.

Det som betyr noe nå, er at jeg har ferie. Og at ferien varer herfra til over nyttår en gang. Som vanlig har jeg ikke lagt noen planer. Noen familiesammenkomster og fylleslag hører selvsagt sesongen til, men bortsett fra det er dagene og nettene mine til å slomse med som jeg vil. Jeg skal skrive og tegne. Jeg skal lese, høre på musikk og se filmer. Som en jævla pensjonist skal jeg skal gå lange turer. Og endelig skal jeg få tatt oppvasken.

Men aller viktigst er det at jeg de neste fjorten dagene kan følge min egen døgnrytme. Hvis jeg får lyst til å se en gammel DVD og ta meg en øl klokka fire i natt, så finnes det ingen gode grunner til å la det være.

Dét føles bra.

Kommentarer