Siden ifjor sommer har jeg skrevet kort-korte anmeldelser av de fleste filmene jeg har sett. Nå er det blitt såpass mange av dem (rundt 50) at det virker hensiktsmessig å samle dem på en egen side. Så det har jeg gjort.

Poenget med disse anmeldelsene er at de skal være subjektive og to the point. Hvis det er facts du er ute etter, er det bare å følge linkene til IMDb (The Internet Movie Database).

Det er ingen systematikk i utvalget. Dette er bare en liste over filmer jeg har sett - fordi jeg har hatt lyst eller fordi jeg ikke har hatt noe bedre å ta meg til. Dét er også forklaringen på hvorfor snittkarakteren er såpass høy - jeg gidder sjelden å se en film jeg ikke i utgangspunktet har tro på.

Legg forøvrig merke til at jeg ikke har falt for fristelsen å kalle siden for "Kortfilmanmeldelser". Det hadde unektelig vært litt morsomt, men også fullstendig misvisende.

Til poenget.

Kommentarer