Littegrann stolt nå:

I dag debuterer jeg nemlig som skribent for musikknettstedet Pstereo. Jeg har selv vært Pstereo-leser i et par år, og har alltid likt hvordan de greier å kombinere peiling og entusiasme med god skriving (særlig det siste pleier å være mangelvare på slike sider). Pstereo henvender seg kanskje mest til dedikerte music lovers, folk som bruker mer tid på musikk enn det som lar seg forklare rasjonelt. Men du trenger i grunnen bare litt musikalsk nysjerrighet for å plukke opp gode tips her. Jeg liker også bredden i stoffet - fra det mest obksure indie-skurr til gamle countrytravere. Selv hadde jeg neppe oppdaget nåværende favoritter som for eksempel Magnolia Electric Co og Herman Düne hvis det ikke hadde vært for Pstereo.

Da er det stas å få lov til å være med å føre skuta videre.

Mitt første bidrag er en anmeldelse av soloplata til Stuart Staples, vokalisten i mitt gamle favorittband Tindersticks. Og mer er på gang.

Sidene oppdateres hver torsdag formiddag. Sjekk også ut det svært livlige forumet, hvor man kan småkjekle med skribentene og andre tullinger.

Kommentarer