De siste dagene har jeg brukt en del tid på å gå gjennom store bunker med tegninger, skriverier og andre åndsverk jeg har produsert de siste 10-15 årene. Mye av det som har kommet fram, er det både rart og pinlig å se igjen. Herregud, så mye piss man har brukt tid på opp gjennom årene!

Det meste av materialet skal heldigvis graves ned igjen der jeg fant det, slik at framtidige biografer får sjansen til å gjøre oppsiktsvekkende funn etter min død.

Men visse andre ting, som de følgende blyantskissene utført av min gamle erkefiende Ronny, har jeg funnet at det ville være uansvarlig å ikke publisere umiddelbart.

Etter alt å dømme laget Ronny disse tegningene i smug på den tiden vi delte bolig i Østre Strandgate. Jeg vet ikke om han på denne måten uttrykte sine hemmelige fantasier om hevn på Rune og meg, eller om han faktisk så på seg selv som alfa-hannen i flokken og derfor kunne herje med oss andre som han ville. For alt jeg vet kan dette være ronkematerialet hans.

Det som uansett må være hevet over tvil, er at vi her at har å gjøre med et sinn som nærmest koker over av diabolske terrorplaner, syke maktfantasier og alvorlige vrangforestillinger.

(Klikk på tegningene for å se hele.)


Bruk av subliminal hjernevask for å få intetanende samboere til å danse etter sin egen, sure pipe.


Avskyelige handlinger av homoerotisk karakter, tilsynelatende utført uten annen hensikt enn å spre frykt og usikkerhet.


Bruk av stump vold mot “kamerater” han helt tydelig ser på som underlegne.

Hvorfor det ville være uansvarlig å ikke publisere dette umiddelbart?

Fordi Ronny i disse dager flytter sammen med en ny kamerat.

Den nye kameraten heter Roy.

Roy er herved advart.

Kommentarer