Ting som ikke virker

Jeg har fått en del fortvilte meldinger fra lesere - eller fans, som jeg liker å kalle dem - om at det er vanskelig å komme inn på denne siden om dagen. Det forklarer i så fall hvorfor besøkstallene er blitt nesten halvert den siste uka.

Puh. En stund trodde jeg nesten det var fordi bloggen var blitt så innihælvete kjedelig.

Jeg tror feilen har med domenenavnet roysobstad.com å gjøre. Ihvertfall fungerer den alternative adressen http://roy.stiand.com/ som den skal. Så bruk den, du.

Men hvis du ikke kommer inn på siden, så innser jeg jo at dette ikke er et spesielt godt tips. I mellomtiden fortsetter jeg derfor bare å snakke med meg selv, og håper at alt er blitt bra igjen når jeg våkner i morgen.

PS! I tillegg later kommentarfunksjonen omsider til å ha gått hen og dødd. Jeg føler meg i det hele tatt ikke lenger ønsket på Internettet.

Kommentarer

  1. hi roy. jeg sjekker hvordan dette virker. takk for i går!

    SvarSlett
  2. Dette funker som bare rakkern. Til og med mellomrommet vi la inn, er på plass.

    SvarSlett
  3. Edit: mellomrommet er nå på mystisk vis blitt borte igjen. Dessuten kommer navnet mitt opp på en helt uleselig måte. Og hvordan i helvete kan jeg få kommentarene i et pop up-vindu, og ikke på denne dumme siden?

    For noe dritt.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar