Mange fikk sikkert med seg at Quart slapp to finfine navn på fredag. Selv var jeg alt for opptatt med å tømme i meg alkohol til å ta notis av noe som helst utenfor min umiddelbare nærhet.

Men altså: Motorpsycho skal varme opp for The Who. For meg som ikke har sett Motorpsycho på, tjaaa, nærmere ti år, og aldri har sett The Who, blir dette som å slå to fluer i én smekk. Og hvis mine venner i James Band i tillegg får plassen før M'psyko, snakker vi faktisk tre fluer.

Min Motorpsycho-omtale leser du her.

Også kommer Magnolia Electric Co tilbake! Dette er et av bandene jeg har hørt absolutt mest på de siste årene, så det er et veldig velkomment gjensyn. Denne gangen skal de heldigvis spille i Hallen på Odderøya, og ikke på dølle Caledonien.

Min Magnolia Electric Co-omtale finner du der.

Magnolia har jeg forresten skrevet om flere ganger tidligere. En anmeldelse av albumet What Comes After the Blues ligger her, en anmeldelse av EP-en Hard to Love a Man der og en liten årsoppsummering for 2005 på skatollet der borte.

Kommentarer