Rambo ruler


Heroes never die.... They just reload.

Som alle halvveis oppegående mennesker ristet jeg bare vantro på hodet og fnyste foraktelig da jeg hørte at Sylvester Stallone hadde laget en ny Rambo-film. Ikke bare er Stallone 62 år gammel og ser ut som et stykke bankekjøtt, men er det mulig å tenke seg noe mer utdatert og feil enn John J. føkkings Rambo i 2008?

Det er ting fra oppvekstårene som alltid vil ha sin plass, og det er ting det er viktig å legge bak seg. Hjemme alene-kveldene med piratkopier av Rambo: First Blood Part II hører definitivt til blant de siste.

Men så leste jeg denne artikkelen og denne artikkelen, og nå er jeg overbevist om at Rambo må være et kompromissløst mesterverk og årets mest essensielle filmopplevelse.

Kommentarer

  1. Jeg er enig med deg. Denne ser faktisk, tør jeg si det, tøff ut.
    Jeg synes faktisk STallone har gjort bra i fra seg i publikums-intervjuene på aintitcool.com også. Så denne og den nye Indy filmen er ting jeg ser frem til i månedene fremover..

    SvarSlett
  2. De gamle 80-talls heltene har visst kommet tilbake for å vise hvem som kicker ass og knuser helikoptere kjappest. Det eneste som mangler nå er at Bill Murray, Dan Aykroyd, Ernie Hudson og gjerne Rick Moranis gir oss "GHOSTBUSTERS 3".

    SvarSlett
  3. jj rambos aldrende fjes er jo verdt inngangsbillettene i seg selv.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar