Ting å se frem til

Her går det på flatt batteri om dagen, gitt. Jeg er kronisk uopplagt, underbetalt og overvektig, og jeg bekymrer meg for om ikke vikene har begynt å flytte seg nordover. Og fremdeles er det to og en halv uke til jeg kan ta ferie. Det eneste som holder meg halvveis oppreist nå, er at jeg har billetter til å se Tom Waits i Dublin 30. juli og Neil Young i Oslo 11. august.

Ting kunne med andre ord vært verre. Tross alt.

SE! Tom Waits' allerede legendariske pressekonferanse fra før turnéstarten i vår!


SE! Neil Young flenser "All Along the Watchtower" i et opptak fra Verona i går! (Gå for all del ikke glipp av den, eeh, eksentriske opptredenen fra 4:39 og utover.)


Og etterpå må du ikke prøve å fortelle meg at rockmusikk er noe vi kan overlate til ungdommen.

Kommentarer