Stian har tatt ansvar for å gi meg noe å blogge om, og har tagget meg i et meme. Reglene er som følger:
  1. Gå inn i fotomappen din på Mac-en (har du ikke Mac, får du improvisere)
  2. Åpne mappe nr. 6
  3. Finn foto nr. 6
  4. Post det, og skriv noe om bildet
  5. Send dette til 6 andre bloggere, link dem tilbake hit, og vis dem at du har tagget dem!
... men de blir jeg bare nødt til å ignorere. Bildene mine ligger lagret i iPhoto-biblioteket, og i det er det bare fire mapper med innhold i. Her er derfor det nyeste bildet jeg har:

Dette intime portrettet av mine gode venn Rune, er etter alt å dømme tatt av ham selv. Jeg tipper det stammer fra den fredagskvelden for noen uker siden, da han tok seg fri fra familiepliktene og innkalte til øldrikking hos meg. Det er et bilde jeg liker godt. Selv om det er nesten ubehagelig nærgående, er det liksom så umiskjennelig vår alles Rune.

Forøvrig vedder jeg brillene mine på at han kommer til å legge igjen stygge ord i kommentarfeltet mitt nå.

Utfordringen går herved videre til Ronny, Helene, Ole Roger, Lena - og egentlig alle som måtte ha lyst.

Kommentarer

  1. Jeg kjører også sånn iPhotokjør. Hva er poenget med dette?

    SvarSlett
  2. Poeng? Jeg tagget deg fordi jeg er så lei av at det står "god jul" øverst på siden din.

    SvarSlett
  3. Helvete Roy! Jeg ser ikke slik ut!

    SvarSlett
  4. Det er ikke lenge siden jul.

    SvarSlett
  5. oi... nå føler jeg meg skyldig i å ikke ha vært innom siden din på lenge...
    Men, jeg kan lage en post til, bare til ære for deg! (fra den andre maskinen min selvfølgelig, ellers blir det jo samme bilde to ganger...) :)

    SvarSlett
  6. Det sier jeg ikke noe på. Når sider oppdateres så sjelden som denne er blitt i det siste, besøker man dem sjeldnere. Det gjør i hvert fall jeg.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar