Ha det Tidal, heisann Spotify!



I forrige uke ble Tidal-abonnementet mitt uten forvarsel avsluttet. Jeg trodde først at det var fordi jeg ikke har betalt siden i fjor en gang – abonnementet var innbakt i en tv-pakke som for lengst er blitt sagt opp – men lurer nå på om det kan ha vært fordi jeg ikke har hørt nok på Beyoncé og Kanye. Uansett har jeg mistet lysten til å gi Tidal pengene mine.

Derfor melder jeg med dette overgang til Spotify. Det betyr først og fremst at Fasiten for musikkåret 2018 nå kun er å høre der. Knapt noen vil bli lei seg for det, tror jeg.

Årets liste – dette er åttende gang jeg lager den – teller allerede 62 sanger, varer i nærmere fire og en halv time, inkluderer alt fra Kendrick Lamar til John Prine og vil vokse seg veldig mye større innen året er omme.

Mitt tips: Trykk på "Follow" først som sist.

Kommentarer