Noen konsertbilder jeg har tatt

Simen Steinklev på Sørveiv, 21. april

Jeg er ikke fotograf og har eller ingen ambisjoner om å bli det. Men musikkanmeldere nå til dags forventes å ta bildene sine selv, så jeg fotograferer en del allikevel. Mot slutten av fjoråret kjøpte jeg til og med eget kamera.

Her er en del av de bedre bildene mine fra første halvår 2023. Teknikken er kanskje så som så, men innimellom har jeg kanskje lykkes i å fange et uttrykk eller et øyeblikk eller noe. Et par av bildene er aldri blitt publisert før.

Anmelder av konsertene kan leses i den andre bloggen min.



The Good The Bad and The Zugly på Måkeskrik, 7. juli


Sondre Justad i Caledonien Hall, 10. februar

Darling West på Posebyhaven Scene, 7. juni

Sigrid på Ravnedalen Live, 12. juli



Gluecifer på Ravnedalen Live, 14. juli

Thom Hell på Vaktbua, 16. mars

Oz på Sørveiv, 22. april


Susanne Sundfør på Ravnedalen Live, 13. juli

Stand-up-komikeren Therese Alvseike på Teateret, 3. februar

BONUS! Meg på jobb under Sørveiv 2023. Foto: Daniel Nordgård

Kommentarer

  1. Du er dårlig anmelder og burde gitt bedre anmeldes til Alphaville Ravnedalen og Scooter Sommerbris istedenfor å rakke ned på dem👎hørt mye på Alphaville på konsert og andre prosjekter med han og er en juvel 👍skjerp deg😡

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel, det er fint at du hadde en bedre opplevelse enn meg. Men du kan godt prøve å argumentere litt bedre for hva som gjorde dette til en god konsert.

      Slett

Legg inn en kommentar