Hjelp, jeg skal skrive bok (tror jeg)!

Dette er spennende.

Gjennom det glimrende initiativet Norske albumklassikere har jeg fått sjansen til å skrive bok om min gamle kamerat Erlend Ropstad og hans album «Brenn siste brevet». 

Forutsetningen er at mange nok forhåndsbestiller, men så langt ser det lovende ut: 36% av målbeløpet er nådd bare noen timer etter at prosjektet ble lagt ut.

Hvis alt går slik det ser ut til å gjøre, kan jeg love underholdende lesning og ny innsikt i en av de beste norske rockplatene i nyere tid.

Først må jeg bare finne ut av – vel – hvordan man skriver bok og sånn.

Info om hvordan du kan bidra finnes her.

Og hør for all del på musikken. Den er vel verdt en bok, spør du meg.

Oppdatering 16. august: I dag ble boken ferdig finansiert. Juhu! Nå gjenstår bare noen måneder med skriving. 

Kommentarer