Jeg skriver en bok til, jeg

Research-arbeidet er allerede i gang

Det absolutt morsomste og mest givende jeg har gjort i hele mitt yrkesaktive liv, var å skrive boken om Erlend Ropstad og hans album «Brenn siste brevet». Nå har jeg ille lyst til å gjøre det igjen.

Planen er å skrive om «Absolutt Ikke Bare Egil Band». Jeg lover den hele, fulle og - for aller første gang - SANNE historien om denne 90-tallsklassikeren som fortalt av Egil Hegerberg og Duplex-gjengen selv. Noen ord om Bøler, samt musikken, humoren og den generelle tidsånden for 30 år siden, burde det også bli plass til.

Her snakker vi kort og godt skyhøy underholdningsverdi.

Igjen er prosjektet tuftet på crowdfunding, men skal vi dømme etter responsen så langt – 80 % av finansieringen på plass etter et lite døgn – kommer dette til å bli en realitet. Og jeg gleder meg til å sette i gang sånn på ordentlig.

Følg denne lenken hvis du skulle ønske å bidra.

Oppdatering 19. august: En liten helg var alt som skulle til for å finansiere boken! Tusen takk til alle som har bestilt og delt. Nå er det opp til meg å dra dette i land.


Erlend Ropstad-boken kan fremdeles bestilles fra Falck Forlag. Den ble veldig godt mottatt, om jeg må si det selv.

Kommentarer