2010 oppsummert

Det er blitt en tradisjon her på roysobstad.com å avslutte året med en kavalkade over de siste 12 månedenes toppsaker (for 2007, 2008 og 2009, se henholdsvis her, her og der).

Her er årets:
  • Februar: 14 dager senere funderer jeg på å gjøre comeback. Jeg tenker i hvert fall høyt rundt en lengre serie kalt «Ulvene i korridoren», og poster til og med et stygt forsideutkast til den.
  • Mai: En av oppvekstens store helter, Ronny James Dio, dør, og jeg bruker nasjonaldagen til å skrive en hyllest til ham.
  • Juni: Jeg er godt i gang med «Ulvene i korridoren», og poster en teaser for serien. Samme måned står også min mest kontroversielle plateanmeldelse på trykk i Fædrelandsvennen: Terningkast to til Marte Wulff. Det er ikke med i postingen, men samme kveld møtte jeg faktisk Wulff på byen. Dét var en interessant erfaring.
  • August: Jeg begynner å skrive musikktips for TrashPop.no igjen. Dessverre blir det bare fem tips før tiden og overskuddet ikke strekker til lenger.
  • Oktober: Jeg er opptatt med å lage sportskatalog og annet betalt arbeid, og bloggen får lide. Et klassisk tegn på at tiden ikke strekker til, er at jeg poster YouTube-videoer.

Kommentarer

  1. Din stamina på bloggfronten er beundringsverdig OG et eksempel til etterfølgelse. Godt nyttår!

    SvarSlett
  2. Thænx, Cælvin - og godt nytt år.

    SvarSlett
  3. Jeg kårer denne til årets beste bloggpost - på hele internettet (ja, HELE!) http://roysobstad.blogspot.com/2010/06/livets-under-pa-dass.html

    SvarSlett
  4. Takk, André. Noen ganger er det bare du som forstår meg.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar